Uppsala

Åh! Sicken kanon helg! I fradags va ju jag, Johan och mamma till Uppsala för att träffa mäklaren till lägenheten som vi klollat på! JAG OCH MAMMA SKREV PÅ KONTRAKTET!!! Wohoo! Så till sommaren flyttar jag och Johan in, längtar jättemycket!
Så här gick det till:
Vi åkte kl.07.30 från Jarse, sedan stannade vi till i Tönnebro och åt en hälsosam frukost = Kaffe och vaniljmunk (Mammaspecial) Haha! Sen for vi vidare, körde lite vilse när vi skulle leta oss fram till lägenheten eftersom ingen ville lyssna på mej, bara för att jag visste att vi skulle åka vänster i rondellen, inte höger! Hehe...
Vi yrade omkring en stund sen så parkerade vi efter en gata och letade oss mot huset. Mamma frågade en tant i grön jacka efter vägen, sen förstörde hon tantens ihopkrattade lövhög! (Som hon krattat ihop framför bildörren!) Fniss! Vi hittade huset men ingen var där vså vi bestämde oss för att gå till mäklaren, mamma bestämde och jag och Johan följde efter. Mäklaren va trevlig men han pratade så fort, tyckte bara jag. Mannen som skulle sälja lägenheten var också trevlig. Vi skrev på ungefär tio papper, bra då fick ja ju träna min autograf inför framtiden. Haha. Vi kollade på Lägenheten! Den va jättefiiiin, Johan var också nöjd.
Han frågade mamma om väggarna till sovrummet var ljudisolerade! Men Johan fy fy. Haha... Lägtar tills vi flyttar in! Sen åkte vi på IKEA och käkade lunch me moffar. Jag köpte tyger för 600 kr, men mamma betlade hälften. Hihi, ska sy en klänning av tyget! En fodralklänning, tajt och kort. Fin Fint! hihi...
Oj nu börjar samhälle, tråkigt! Men men, ha det bäst!
Mer om helgen kommer sen....

Kommentarer
Postat av: Lillen

HAHAH, FRÅGADE HAN MONICA DET?? :D:D Pisnamt läge :P?

2008-11-17 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0