Gravid?

Åååh! Nu har Cecilia B Johnsson fått sin bebis! Jag vill oxå ha barn nu! Vill vara gravid och bära Johans barn. Mmm, mysiga dagdrömmar... Men det får vänta några år till. Måste ju ha jobb och boende först.
Nåja, har skrivit nationella provet i svenska nu på morgonen. Blev klar efter en och en halv timme och jag lyckades skriva 9.5 sidor! "Vågen"! Hoppas bara att jag följt uppgiften rätt, blir lite smånervös när det är så stränga regler. Hehe. Väntar på att en av mina tallrikar till projekt arbetet ska torka. Har redan slutat för dagen men det går ingen buss nu, är väll hemma 15.40. Drygt! X-trafik borde lägga in fler bussar från ljusdal till bollnäs!
Vill ha fredag nu! Vill åka till Johan, detva ju så länge sen som man va i Viksjöfors. I morgon ska mamma ringa mäklaren och kolla om vi får köpa lägenheten, annars ska vi börja söka nya! Vill ha den lägenheten som vi kollat på i Uppsala, den va ju så fiiin! Men vi får se hur det blir. Det blev ingen GuitarHero igår, mamma hade paxat tv:n! Morrrr! Men ikväll blir det tv för hela slanten.... Bonde söker fru! Vill att sommaren kommer tillbaka, det är så fina sommarbilder i programmet. Och en massa kärlek, måste ringa Johan ikväll oxå och så måste jag ju skriva klart en bokrecension. Suck, hur ska jag hinna, det är ett musterium....
Hej hej

                                                                        
           Vill vara


Gravid


<3

Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0