Onsdag 26/11

(Kom inte på nån bra rubrik!) Åh! Jag slutade tidigt idag! Var hemma halv tre, skönt, då kunde jag och Edis rida ut en sväng medans det fortfarande var ljust. Sen städade jag stallet, tog bort spindelnät med sopen och fixade Det blev så fint! (Men undrar hur länge det varar, hehe) Ja! Ikväll är det bonde söker fru! Synd att du inte är här älskling så att vi kan se programet tillsammans... Ringer dej senae!
Längtar till helgen då Johan kommer hit och det är första advet! Man börjar lite smått få julstämning i kroppen nu, måste åka till gävle snart och köpa julisar. Har sett en jättefin stor-lysande-julkula på Indiska som jag tänkte köpa nu när det närmar sig doppardan.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0