Music makes you lose control

Gud, lyssnar på alldeles för lite musik nu för tiden. Hinner inte med men när man väl börjat så är det svårt att sluta. Just nu så lyssnar jag på Abba- S.O.S! En av favoriterna. Tänk om man hade haft Agnetas röst, vilket lyckopiller man skulle va, det är ju så kul att sjunga, synd bara att man suger på det!...... Men jag saknar Johan så mycket när jag lyssnar på kärlekslåtar!!! Snyft!.......
Björn och Benny- två av tidernas största och bästa producenter! Om jag får tycka till.
Det har varit en tråkig dag idag, eller den har väll varit okej. Vaknade upp brevid Johan så början på dagen kunde inte blivit bättre! Vi hade religion på morgonen, kollade på en film om en tjej som blev nunna som 18-åring! Herregud, det skulle jag aldrig klara av, kan inte leva utan kärlek och allt som hör till! Hehe
Woohoo! Man blir så sprallig av  Teddybear sthlm- Cobrastyle! (lyssnar samtidigt som jag skriver).
Hm, ingen ridning blir det på länge, inte för än nästa vecka. Hästarna blev vaccinerade idag då ska dom vila minst tre dagar och jag åker till Johan på fredag och blir där hela helgen, så nu får du långledigt Eldis!
Ja, nu får det bli helg så att man får träffa Johan igen!!!! Vi ska ju träna....

Nepp, nu ska jag nog spela lite Guitar hero, vill bli klar med medium karriären nu så man kan gå över till HARD! Haha, det är så roligt!

Ha det bäst!


GuitarHero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0