Jobbigt

Usch, har mått illa i flera dagar nu! Hatar magvärk. Vill va me Johan nu, är alldeles för deppig, vet inte varför! Allt känns bara skit, varför skiner inte solen oavbrutet???
får ringa Johan sen och prata av mig, ska bli skönt! Tack för att du finns älskade pöjk och vill träna med dig... :p
Näpp, nu får jag rycka upp mig. Det har ju trots allt varit en händelserik och rolig helg!
Igår åkte jag, Sofia och Ann till Gävle. Först gick vi runt på stan, jag hittade 2 tröjor och ett par leggins. Och present till pappi! (Det är ju fars dag idag! ) Sedan gick vi in på Tatto Station! Millan som jobbade där gjorde en septumpiercingoch jag piercade naveln! Gud va det kan ömma, men det blev snyggt! Får se vad Johan tycker, hihi....
Efter det så åkte vi hem, jag åkte hem till mig för att mockaoch ringa johan innan flickorna skulle komma (Sofia, Hanna, Sara och Ann) med pizza och en massa filmer....
Vi kollade på Kung fu panda (superbra och söööt), Horton, Edward Scissorhands och lite stjärnor på is, haha.
Hanna kidnappade min mobil och skickade snusk sms till Johan och Sofia la i slingor i mitt hår. Ville få det ljusare, innerst inne så är jag en blondin och kommer alltid att vara en blondin! Bilder på piercingen och håret kommer en annan dag!
Ha det bäst!

Jag och Johan

våra barn kommer att få världens finaste ögon!
Älskar dig Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0