Fredags morgon

Hej alla glada! Idag är jag på toppenhumör! Pigg för en gångs skull. Igå köpte jag en jättefin jacka som jag hittade pårea, 300 kr, billigt billigt. Sen blev det hårdträning ute i stallet. Skottade ner en massa ensilage från höskullen ner till stallet. trodde att jag hade kastat ner en hel bal me ensilage över höpåsarna, så då var jag tvungen att gräva fram dom, men utan resultat.
Gick in för att dricka lite vatten, då låg ju höpåsarna på bron! Suck, typiskt mig! Men det var skönt för musklerna att arbeta, det är så jäkla trist att vi inte har idrott i 3:an! Vill ju träna! Det är ju så kul! Städade och gjorde lite adventsfint också, sen ringde jag Johan, undrade vilken tid han kommer idag! Han hade varit på Erikshjälpen i Edsbyn i förgår! Fuskigt, en tant hade kommit fram till honom och frågat om han var intresserade av de gamla sakerna (han stod och kollade på koppar saker) Japp! svarade han, Tnten blev förvånad och glad. Hon berömde honom! hihi, det är min grabb det.
(Johan, hon etablerar kontakter! haha)
Längtar tills han kommer, min älski pälski.
Ikväll blir det popcorn och Idol! Hoppas att Palm åker ut!

Vero moda kappa
Min fiiiina kappa!!!!

Stickat

Jag vill ha röda vantar, en röd mössa, halsduk och sockor!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Johanna Ferm

Vilken fin och cool blogg du har :D // Johanna Ferm

2008-11-28 @ 13:36:28
Postat av: Lillen

The Palm is out från Idol :)Och hans fans är hysteriska! :S

2008-12-01 @ 00:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0