25 Månader... 25 underbara månader!

Det är lång tid det, 25 månader sedan du och jag blev vi! Jag hoppas att det håller för evigt! Du är det finaste jag har, du är min tvillingsjäl, min andra hälft! Att låta dig trä ringen på mitt finger är det finaste som hänt mig, du är så mycket mer än bara min pojkvän, du är mitt allt, mitt liv. Jag hoppas att det blir du och jag för alltid, att vi tillslut sitter tillsammans som gamlingar och får se vårat bröllopsfoto hänga på väggen samtidigt som våra barnbarn springer och leker. Det är dig jag vill leva mitt liv med , det är dig jag vill se varje morgon jag vaknar för resten av mitt liv. Jag är dig alltid trogen för utan dig vill jag inte leva, utan dig finns inget jag.
Jag älskar dig Johan <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0