2 veckor, snart jul

Suck! Har precis kommit till skolan och lektionen börjar om tre timmar! Vad gör jag här? Tänkte jobba med projektarbetet men jag hade hellre legat kvar i sängen med Johan! Varför åka till skolan för en enda fjuttig liten lektion?! I helgen har det varit jobb på stene, det var mycket folk på julmarknaden. Jag och Johan smet iväg en liten sväng på eftermiddagen igår och kollade runt lite, hittade ett par söta stickade strumpor som jag köpte. Min multimedialärare Kjell och min sömnad- och designlärare Sonja var där och fikade.

Dagarna går så jäkla fort nu! Man hinner ju inte med att leva, om 2 veckor är det jul! 2 veckor!!!
Jag måste komma iväg till Valbo snart! Så fort som möjligt, men i helgen kanske jag åker till Viksjöfors, Åker nog ner lite tidigare till bollnäs så kan man ju gå och leta lite julklappar där också. Och underkläder! Det är så stressigt med jul!
I morgon blir det ett besök hos frissan! Skönt att äntligen bli lite fin. Måste köpa en present till Marie, hon blir ju 33 på onsdag! Grattis!
Ja visst borde man införskaffa fina under till jul, för att glädja sin man! Hihi

Underbara under
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0