Dunderhonung

OMG! Har helt glömt bort min chokladkalender som jag fick av Johan. Kom precis på att vi pratade om det på lektionen igår!

Va meningen att jag skulle sätta upp julgransbelysningen på adventsgranen, men jag har inga krafter i kroppen. Är helt slut, men inte undra på det har inte sovit många timmar inatt, jag har haf en sån jäkla huvudvärk och halsvärk. Kändes som att huvudet skulle explodera men det släpte kl. 9 i morse. Suck! Orkar inte med det här.... Undrar om man ska dricka lite honung med varmt vatten, dunderhonung...
Men en ljuspunkt idag är att Johan kanske  kommer hit idag! Jippi! Hoppas på det!
Läste i ett reklamblad från Elgiganten, dom har jätebilliga bärbara nu! ska köpa en i mellandagarna! Wohoo....
Har beställt tid hos frissan också nästa tisdag. Tänkte lägga blonda (kanske lit askgråa) slingor, klippa toppar och lugg. Blir nog kanoners!
Har börjat lyssna på denna låt, jag blir glad av den!
 

Julmusik!!!! Ursäkta den jättetråkiga videon!


Ha ett mysigt december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0