En bra dag!

Läste nyss Johans blogg, http://glesbygdspojken.blogg.se/  Han  är ju världens sötaste pojkvän!!! Tack för komplimangerna darlin'. Sista dan i skolan idag, det märktes alla var trött och oseriösa! haha...
Pratade betyg med Läraren Kattis om Bild&Form förjupningen, jag ligger på VG+ men fortsätter jag som nu så når jag upp till MVG! Yes! På kollaget blev det också MVG, kanon säger jag. Haha
På sömnaden gick det också jättebra! Har börjat med korsetten till min klänning, ville inte sluta lektionen så tidigt men Sonja (läraren) ville prata me oss om designers och mode-historia. Intressant det där.
På svenskan (som varade i en halvtimme!) pratade vi om vad som ska göras nästa termin, vi ska börja med CV, arbetsintervju och tal! Jättebra! Jag måste ju skriva Cv snart så att man kan börja söka jobb. Hihi

Kom hem tidigt idag, 15.30. Skönt, stallet är klart, mitt rum är städat  och lyssnat på musik, så nu får Johan komma hit! Och jag har tvättat.

I morgon blir det Huddik me Sofia, Sophie och Anna. Ska leta kläder till juldan och några fler julklappar.
Önska mej lycka till!
Näpp, nu e det strax mat och sedan bonde söker fru.  Måste ringa Johan också, Jag ringer dej efter Bonde söker fru!
Mmmm, det luktar Syssy-gryta! Ha inte för stora förväntningar Fia, ta det lungt!
 Ha det bäst världen!

Men herre gud det är en vecka (jag upprepar) EN VECKA KVAR TILL JUL! Vart tog december vägen???

Mii
Jag älskar dej Johan!


 

Muse- Knights of cydonia
 

Slipknot - Before I Forget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0