Jullooooooooooooooooooov!

Hej hej! Nu va det länge sen sist. Jag har ju jullov då kan man ju inte sitta vid en dumburk, man ska ju vara ute i snön och härja! Men nu hade jag lite tid en sväng.

Jag har varit med Johanboooan hela lovet nästan, det har varit så skönt! (Inte på de vise, eller jo... haha) Bara tagit det lungt och umgåts.
Det har ju varit julafton också, fick super-presenter! Kommer upp lite bilder!
Imöra drar jag till Viksjöfors, firar nyår där med hela Hammarström släkten! Roligt! Längtar tills jag får pussa och fnuffa på Johan, ligga i sängen och hålla om honom... Det är livet de!

Snyft! Våran tvättmaskin har gått sönder, känns lite sorligt eftersom vi har haft den i 20 år! Snyft!

Min burk från Sofia! Sjuklåda från pappa! Presentkort från pappa! Presentkort från mamma!

Muminmugg från mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0