Hej å hå

Gud vilket vackert väder det har varit idag! Var ute hela förmiddagen och grejjade.
Idag har det varit julstädning för hela slanten, tråkigt, men det blir ju fint. Jag har varit duktig och slagit in några julklappar oxå, men alvarligt jag måste gå en kurs i "hur man slår in ett packet så att det blir fint". Haha
Im åker jag med Johan, Marie och Linda till Bollnäs eller Söderhamn, får se vart det bär.
Hm, tåkigt att Johan åkte hem igår, men jag kom ju hem sent (00.30). Men ändå det är ju så underbart att vakna uppbrevid honom!

Men herregud va det snöar! Det bara vräker ner! Nedrans hästarna är utan täcken, men dom får nog komma in tidigare idag för kl 21.00 är det Heartbreak hotell på 4:an! Den är ju så jäkla rolig! Missa inte det!

Näe nu ska jag fortsätta att städa. Ha det bäst!

GetMiivännerna

           

JulklapparRingenMr. Krokodil

        
Viksjöfors
Vinter i Viksjöfors. Jag vill dit!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillen

Skulle ni inte till gävle?

Köpte du krokodilen?

Julklappen jag fick var väl mest användbar? ;)

2008-12-22 @ 00:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0