Nej! Inte en förkyldning!

Suck! Jag har blivit förkyld, orka. Kändes som att jag skulle dö idag på lektionen. Började 12.20 och slutade 13.50, en kort dag med andra ord, men jag åkte upp på morgonen och jobbade lite med projektarbetet och bildfördjupningen (min pinuppa bild)... Im blir jag hemma, det är friluftsdag på skolan och jag kan inte gå på gym förkyld! Hoppas att Johan kommer im! Helgen har varit kanon, Johan var här. På fredagen kollade vi på idol (YES! PALM ÅKTE UT!!!) och hade det mysigt förutom att man hade en jäkla mensverk och att det inte fanns en smula smärtstillande i hela huset, men det gick Johan fick agera värmekudde! Hehe
På lördagen va vi i ljusdal hos famme, kollade efter lite saker till flytten. Jag och Johan fick ett varsit par Militärkängor (riktiga me stålhätta!) sen åt vi pizza på kvällen. Tog dessutom hem hockeyutrustningen från pappa. Ska ta me den till Johan nästa gång så att vi kan åka lite på plan! Kul kul!
 
Vadå fjortis på högsta nivå, Seriöst! Anna-Lisa (tjejen i filmklippet) påstår att Johan Palm är viktigare för henne än hennes egna familj! Dags att tänka om fröken löken!



Ha ett mysigt december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0