Jag vill parta!

Näe, nu vill jag åka på party och dansa! Det är så kul!!! Va länge sedan sist som jag va ut nu, hallloween på Tranan. Vill sminka upp mig, klä mig fint. Det är ju så kul!  Är det nån som vill följa med mig på Tranan och dansa, ha en riktigt rolig kväll??? Älskar att dansa till Lady Gagas Just dance, många har nog redan tröttnat på den, och visst den spelas mycket men den är sjukt rolig att dansa till tycker jag! Hihi, undrar hur många gånger jag och Johan har dansat på stången till den låten?! haha, ingenting är omöjligt om man heter Joha och Sofia (Snuskungar vi är) Hihi!


Kommentarer
Postat av: Lillen

Följa med ut på lördag?

2008-12-02 @ 22:07:54
Postat av: Lillen

Följa med ut på lördag?

2008-12-02 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0