Jag försöker att vara stark...

Försöker,... Tur att jag har underbara Johan som stöttar mig i allt. Tack för att du finns kärlek! Det har varit en jobbig tid nu, intensiv. Men skönt att det är sista dagen på den här terminen imorgon. Knäppt! Snart börjar vårterminen, då tar man studenten! Redan! Lilla jag ska ut i stora världen, jag vill inte! Vill inte flytta ifrån mina underbara älskade djur och gården, klarar inte det! Jag gör det inte, kan inte!
Men jag vill inget hellre än att flytta ihop med Johan, mitt livs kärlek, mitt allt <3
Det blir en nystart i livet..... 
Orkar inte tänka på allt och ingenting, känns som att man är fast i ett ingenmansland.
Men vissa dagar får man ta livet med en nypa salt! Ser fram emot helgen när Johan kommer hit :D

Jag kommer aldrig att få till en sådan hudton på mitt porträtt!

rumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0