Helgen...

Va i Viksjöfors i helgen! Gjorde inte så mycket tog det mest bara lungt! Skönt!
Och på söndagen blev det jobb på Stene, nästa helg är det jag och Johan som ska vakta restaurangen.
Hm, jag tror att Lillen och Sophie är kåt på Dannys låt on the radio! Spelar den oavbrutet!
Kjell gav oss ledigt på fredag så då blir det nog Bollnäs eller Gävle, måste hitta nått fint till juldan och nyår!

Va till Gävle igår, stan och Valbo. Hittade alla julisar men nån till ska jag nog köpa till mamma och pappa. Testade många olika fina klänningar (dock axelbandslösa) men nej, jag har för stora bröst för sånna, är rädd att den ska halka ner, man vet aldrig! Hittade en snygg svart spetströja från Gina tricot och underkläder från HM ( ska köpa ännu mer!!! Så mkt fint och sexigt nu! Hihi, måste ju klä upp sig för sin karl :p) + julklapparna.

trosabhtrosa
(Köpte de höga-i-midjan-trosorna, jag var tvungen! Haha)
Jag har börjat gilla svart spets väldigt mycket, jag kanske börjar klä mig gotiskt! hihi I like it, men nej, inte jag!
Tänkte dessutom bära hel svart på juldan!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Johan

Bra att du vill vara sexig inför mejj :D

2008-12-16 @ 22:30:50
URL: http://glesbygdspojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0