GirlPower!!!

Är det bara jag som vill medverka i videon till Lady Marmelade (Christina, Pink, Maya, Lill Kim)???
Jag gillar barock med mycket av det goda, spetts och rosetter. Jag älskar snygga underkläder, underbara under. Hihi... Synd bara att man inte kan sjunga!
Annars då? Johan är här och i morgon blir det jobb på stene. Det är julmarknad, mysigt värre!
Fortfarande sjuk men nu börjar jag att bli bättre, hostar hela tiden, suck! Snyftigt att studentkryssningen var fullbokad men vi hittar nog på nått! Vi är ju trots allt ESTETER! Haha
Jag blev klar med partykjolen igår! Laddar upp en bild senare!
Jag älskar dej Johan, varje dag, alla dagar <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jävligt synd att kryssningen var fullbokad:(

hade velat åka!

2008-12-05 @ 16:56:23
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0