Fia har blivit liten

Wooho! Nu är man fin i håret, men allvarligt jag ser ju ut som en liten unge i nya frisyren me lugg å allt! haha...
Vi får väll se vad Johäään tycker?! Hihi
Träffar honom ikväll hos Mari, party ikväll så klart (hihi), Mari fyller ju 33! Grattis vännen! Och så är det ju Bonde söker fru. Shit va veckorna går fort! Och i helgen blir det raka vägen till Viksjöfors, jippi! Men jobbigt, jag ska ju ha med mig hockey utrustningen, får se hur mycket jag orkar släpa på???

Har ändrat på min pinuppabild, det blir ett porträtt av mig (hel figur) i sjömanshatt, vita handskar och vita underkläder... Sexigt värre! Hihi... Johan får nog tavlan när den är klar.

Kollade lite på bärbara datorer igår innan jag skulle till frissan. Vet inte om jag ska skaffa en sån eller stationär?
Hm, svårt val!
Data



Data

Ha ett mysigt december!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0