Fan va skönt

Jaa, här sitter jag vid datan och Johan ligger i sängen och sover. Sötnosen min!  Börjar jobba kl. 10.00, mammi är inte hemma idag så jag å Johan ska jobba, bra det, money!
Åh! Det faller såna där stora och fluffiga snöflingor ute, mysigt. Men nej då lägger sig snön på blankisen då ser man ju inte vart det är halt! Shit! Jag kommer säkerligen att halka! Haha

Igår blev det shopping i huddik, köpte en vit tunika på Gina tricot och några smideskrokar från Indiska. Dom följer med till lägenheten. Det är ju så kul att handla saker till flytten, men det har än så länge bara blivit krokarna, en lampa och spegeln, tror ja.
Sen åkte jag till Bollnäs, köpte förköpsbiljetter till juldan, fan va skönt! Ursäkta, men va skönt, då slipper man köa och så kan man komma dit vilken tid man vill!
Var på lite olika affärer, men det var sjukt mycket folk överallt, speciellt på Lindex, ingen idé att handla där. Stackars personal den här tiden på året!

Ikväll åker jag till Jossa, för att träffa alla gamla kompisar från högstadiet! (Jossa, Amanda, Denise, Ann och Sofia) Kul ska det bli! Har inte träffat dom på evigheter!

Näpp, nu måste jag väcka Johan! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0