Dan före doppar dan

Herre gud! Im är det julafton, jag har ingen riktig julstämning i år, julen kom aldeles för fort!
Det har varit storstädning i huset hemma i Sörby i flera dagar nu! Suck, men nedrans va fint det blir. Nu är jag på Kusmyra hos pappa, har precis pratat me Johan. Saknar honom så mycket att det gör ont!!! Men vi träffas ju på juldan, då jäklar blir det party, sen ska jag och Johan sova i lägenheten i Bollnäs, skönt att man slipper stressa till en buss! Hoppas det blir Max efter Tranan...
Im blir vi här hos pappa tills kl.13.00 (han ska åka och jobba, pista i backen) då hämtar Famme och Tusse upp oss och så åker vi till Sörby. Är där resten av kvällen, hade velat åkt till Viksjöfors senare im kväll men det går nog inte. Suck.

Vad har jag önskat mig i julklapp da? Saker till lägenheten, sen vet jag inte så mycket, tycker att det där är svårt. Jag brukar komma på det mitt i sommarn' och sen glömmer jag bort det lagom till jul, tyiskt mej. Haha

Jag gillar inte julen nu för tiden när man dras åt alla håll och ska räcka till överallt, men jag är nog inte ensamen om den känslan.....
Nåja....
GOD JUL PÅ ER ALLA! HA EN UNDERBAR JULHELG!

God Jul

Kommentarer
Postat av: blæ :D / sara

God Jul och Gott Nytt År! :D

och God fortsættning!!! :D:D:D::D:DD

2008-12-31 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0